دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

زیر بارون

سایت عاشقانه...

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام دلم تنگه با بالا ترین کیفیت


متن آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه :

کاش که امشب یادم بی افتی امروز از سرم هیچی نگفتی

نمی دونم ازم چی دیدی نمی دونم باز چی شنیدی

امروز اصلا محل نذاشتی احساسم گفت دوستم نداشتی

با این نگاهی که تو کردی همش میگم بر نمی گردی

“وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو می تونی عشق و تو دل من بیاری”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

 

حال من و کاشکی بودی من و می دیدی

کاشکی روی اشکام دست می کشیدی

نگو از من تو بریدی.نگو از من بدی دیدی

نگو از من تو بریدی

وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو می تونی عشق و تو دل من بیاری

وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو می تونی عشق و تو دل من بیاری


 

MP3 – 320

 Mehdi Moghadam – Delam Tange

MP3 – 128

 Mehdi Moghadam – Delam Tange

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: